hundvilja

Alla inlägg den 10 november 2011

Av hundvilja - 10 november 2011 19:34

Jag hinner inte uppdatera bloggen nu då jag börjat vara på en hästgård och har Pingla med mig=). Är ett toppenställe jag hamnat på och både lilltösen och jag stortrivs=). Där finns en söt borderterrier på 5 månader som heter Ragnar och hundarna har så skoj. Nyttigt för Pingla att få röra sig fritt hela dagarna, möta nya människor som kommer, ha tråkigt och få rå sig själv då jag mockar och sköter om hästarna.


Kan bli lite för mycket av det roliga i bland så jag får hjälpa till att styra upp. brukar koppla henne en stund i gången om det blir för mycket lek så hon varvar ner också då det lätt kan bli lite för roligt med en valp som gärna bjuder upp tll lek;). När vi är ensamma ute så lullar hon runt och är mest bakom mig för att sedan ta tätet till gödselstacken och tillbaka till stallet. Pingla stormtrivs med att vara stallhund och det klär henne=). Lite bilder med kass kvalite men lika söta för det är hundarna:

     

Ovido - Quiz & Flashcards